Galvenās iezīmes
●WIFI smart griestu gaismas ●Laika slēdzis, aiztures slēdzis ●Mobilā LIETOTNE kontroles darbību, vienlaikus atbalstot Amazon Alexa, Google home balss vadība ●DIY krāsu izvēli, mikrofons funkciju, mūzikas režīms funkcija ●Krāsu temperatūra ir regulējama no 3000K, lai 6000K ●Regulējamu spilgtumu un gaismas plūsma līdz 2700lm ●APP programmatūras tips: Burvju Mājās
Pievienojiet izmantot video
Piezīme
●Mūzika versija ir Bluetooth anti-savienojuma funkciju.Ja jūs nevēlaties izmantot skaļruni, vai jūsu kaimiņš ir savienots ar Bluetooth, varat izslēgt Bluetooth skaļrunis ar tālvadības pulti. ●Tālvadības pults nav akumulatoru, kad tas atstāj rūpnīcu. ●Atbalsts, Alexa un Google Home.Ieteicamā telpas piemērotas: guļamistaba/virtuve/dzīvojamā istaba Ieteicamā telpas platība: 8-15㎡ Izstrādājuma izmērs (garums x platums x augstums): 300 x 70 .mm
Biežāk UZDOTIE jautājumi
1.Q: Kā pieslēgt tālvadības pults? (1) Atbildēt: Lampas ar skaļruņiem: Pēc pagrieziena uz spuldzes vairāk nekā 2 sekundes, nospiediet "UZ" pogu nekavējoties.Mirgojošs indikators norāda, ka tālvadības pults ir veiksmīgi pievienots. (2): Lampas, bez skaļruņiem: ieslēdzot spuldzi, tūlīt nospiediet vienu no četrām pogām apakšā tālvadības pulti. ( par CH1 off ) Mirgo, ir indikators ir veiksmīgi savienots ar tālvadības pulti. (3) Atbilde: Ja nevarat izveidot savienojumu ar sīpolu, lūdzu, sazinieties ar mums un mēs palīdzēsim jums atrisināt problēmu. 2.Q: Kā atjaunot rūpnīcas iestatījumus lampas?A: Nospiediet sienas slēdzis 3 reizes, indikators mirgo zilā krāsā, norādot, ka gaisma ir veiksmīgi atjaunoti rūpnīcas režīmā. 3. Q: Kāpēc ir tā, gaiši zils, kad atver?Krāsu temperatūra tiek automātiski mainīts pēc kāda laika.A: Tas ir tīkla konfigurācijas režīmā.Jums ir nepieciešams, lai savienotu lukturi PROGRAMMU, vai tālvadības pulti, iestatiet krāsas temperatūru, kas jums patīk. 4.J: Kā, lai izveidotu savienojumu ar Alexa vai Google?A: Atveriet programmu un noklikšķiniet uz ikonas augšējā kreisajā stūrī, lai atrastu trešās puses pakalpojums, lai izveidotu savienojumu. 5.Q: ierīce parāda bezsaistē, ko man darīt? 1) A: Lūdzu, pārbaudiet, vai ir siena starp smart ierīces un maršrutētāju, un vai attālums ir pārāk tālu.Gaismas spuldze, pārbauda, vai tas ir uzstādīts metāla vairogs.Šie nosacījumi var vājināt Wi-Fi signālu un izraisīt ierīces bezsaistē. (2) Lūdzu, pārbaudiet, vai tur ir pārāk daudz, Wi-Fi savienojumus maršrutētāju.Jūs varat mēģināt restartēt maršrutētāju, un tad jāgaida 2 līdz 3 minūtes, lai redzētu, savienojumu var atjaunot. (3) Jāpārbauda, vai Wi-Fi savienojumu ar mobilo tālruni un Wi-Fi savienots ar smart lampas ir pašu tīklu.Ja ne, lūdzu, ieslēdziet mobilo Wi-Fi tīklu, lai nodrošinātu, ka mobilo tālruņu un smart lampas savienotas ar to pašu Wi-Fi tīklu.Ja jums ir nepieciešama tālvadības pulti prom no mājām, piesakieties App kontu un iespējotu attālo piekļuvi funkciju smart ierīces.
Ph Zhrun
2020-11-21 5/5 |
Great product, lighting and sound at the top. Only downside no instructions but available via flashcode. |