Klientu apkalpošana · Ja ir kādas problēmas iepakojumu saņemta,lūdzu, sazinieties ar mums pirmais, pirms jūs darīt kaut ko citu. · · Lūdzu, neatveriet strīdu, pirms jūs, sazinieties ar mums! · Lūdzu, neatveriet strīdu, pirms jūs, sazinieties ar mums! · Lūdzu, neatveriet strīdu, pirms jūs, sazinieties ar mums! · · Strīdu izskata www.dabatev.lv amatpersona.Platforma nav ļoti profesionāla pie produkta problēmas.Viņi nevar palīdzēt atrisināt problēmas pilnīgi,arī tur ir ilgu laiku strīdu apstrādi.Lūdzu, uzticieties mums,mēs varam jums piedāvāt pieņemamu risinājumu.
Iegūt vairāk atlaidi
Papildu Pakalpojumi: Gaismas ķermeņi un citas preces var iegādāties vārdā.Lūdzu, norādiet produktu bildes un izmēriem.
1: Piegāde režīmā: DHL, UPS, TNT, FEDEX EMS Ķīna Pastu:; Pasaules klases kuģiem (izņemot dažas valstis vai īpaši attālās vietās);
Ja pircējs izvēlas transporta veidu, kas nav piemērots pakete, pārdevējam ir pienākums, lai to mainītu.
2: Ja pircējs nav saņēmis preces, uz ilgu laiku, lūdzu, sazinieties ar pārdevēju laikā.Lūdzu, neatveriet strīdu.
Pārdevējs procesa kārtībā pirmo reizi.
3: muitošana uzdevumi: pārdevējs nav atbildīgs par importa muitošanas paketes, pircējam ir pienākums skaidrs, muitas.Pircēji ir pienākums segt muitas nodokļiem.
Ar šādu paziņojumu aizsardzības tiesības un intereses pircējiem:
1: Ja pircējs saņem pakete ir pakete lūzumu/defekts/Nepareizs preču kuģa, lūdzu, fotografēt produkta laiku, sazinieties ar pārdevēju pēc-pārdošanas apstrādes kārtību.
Paldies par jūsu sadarbību.
Ir patīkama iepirkšanās experienc.