Apraksts
Vienuma tips: rotaļlietas
Firmas Nosaukums: LANSENXI
Art. - NR.: LS11
Frekvence: 2.4 G
Kanāls: 4CH
Motoru: 816 Coreless Mehānisko
Quadcopter Baterija: 3,7 V 1800mAh litija polimēru (Iekļauta)
Raidītāja Baterijas: 3x 1.5 AA Baterijas (NAV Iekļautas)
Lidojuma laiks: 18-25 min
Uzlādes laiks: 90mins
R/C Attālums: 100m
Krāsa: Melna
Kamera: 1080P / 4K (nav obligāts)
FOV: 120° Platleņķa
Quad s Izmērs: 22*25*6 CM (ieroču nav salocīts, )
14*15*6 CM (ieroču salocīts)
Pievienot mūziku, zoom funkcija, dual kameras slēdzi, pievienot mūziku, zoom funkcija, dual camera funkciju
Funkcijas: uz Augšu/leju, uz Priekšu/atpakaļ, Nogriezieties pa kreisi/pa labi, Sideward lidojumu, 3-līmenis lidojuma ātrums, LED Gaismas, bez Galvām Režīmā, ar Vienu Taustiņu Automātiska Atgriešanās, Augstums Režīmā Hold (bloķēt), WiFi FPV, Lidojuma Trajektoriju, Kameras/Video
Funkcijas:
- Ar salokāms ieroču, maza izmēra, viegli pārnēsājams.
- Ar augstumu no režīma hold funkcija nodrošina stabilu lidojumu.
- Ar wifi funkciju, var savienot APP, APK sistēmu, lai ņemtu bildes, video, reālā laika pārraidi caur tālruņa kameru attēla.
- Tur ir 2 kameras var izvēlēties.Ar 1080P vai 4K platleņķa kamera sniedz plašu augstas denfinition attēlus un video.
- Ar Galvām Režīmā, nav nepieciešams, lai pielāgotu nostāju pirms gaisa kuģa, kas peld .
- Ar Vienu taustiņu, lai atgrieztos funkciju, kas padara to viegli, lai atrastu ceļu uz mājām.
- Lidojuma Trajektoriju.Izdarīt fligh veidā uz ekrāna, un dūkoņa varētu veikt patstāvīgu lidojumu pa izraudzīto ceļu.
Iepakojuma saraksts:
1 x LS11 RC Quadcopter
1 x Raidītājs
1 x 3,7 V 1800mAh litija polimēru Akumulators (Var izvēlēties akumulatoru daudzumu, ja pasūtījuma)
1 x USB Uzlādes Kabelis
4 x Aizsardzība Vāciņu
2 x Rezerves Asmeņi
Piezīmes:
1-3cm kļūdas var pastāvēt, pateicoties manuāli mērījumi, lūdzu, lūdzu, saprast.Krāsas novirze var atšķirties sakarā ar dažādu monitoru iestatījumu.
Barmalei 86
2020-12-08 1/5 |
The camera I got is 1080, not 4k. |
Sergeishemelov
2020-12-30 5/5 |
Norms. For such money is good. Not for professors |