Laipni lūgti mūsu veikalā!
Sūtījumu&Maksājums:
1. Mēs nosūtītas zemesgabala 3-7 dienu laikā pēc tam, kad esat veicis maksājumu.Un sekojoši apmaksas veidi, ir
akceptē www.dabatev.lv: Moneybookers, kredītkarte, TT, Western Union un Qiwi maku.
2. Sūtījums ir bezmaksas piegāde pa pastu Ķīnas gaisa pastu, ja sūtījuma svars ir lielāks par 2kg vai
iepakojuma lielums ir lielāks nekā 90CM, mēs izmantosim EMS utt vai kuģi ar diviem zemes gabaliem vai vairāk gabaliem ar gaisa pastu.
3. Instrukcija:svars un lielums mēs atzīmējām iepakojumā informācija nav faktiskā masa un izmērs
preces, ja jums ir nepieciešams, lai zināt reālo svaru un izmēru, jums ir nepieciešams tikai sazināties ar mums.
4. Piegādes laiks:
1) Transporta attīstītajās valstīs ir apmēram 7-45 dienu laikā.
2) Remote valstīm, kas ir par 2-8 nedēļu.
5. Ja pircējs vēlas izmantot vairāk, ātrāk nosūtīšanas metodi, piemēram, EMS, DHL utt, lūdzu, sazināties ar mums par
pieaugums piegāde.
6. Instrukcija:kuģniecības laiks ir atkarīgs no pircēja muitošanas laikā vai nepārvaramas varas dēļ.Ja pircējam
nav saņemt preces, uz ilgu laiku, mēs ceram, ka pircējs varat sazināties ar savu muitas vai vietējā pasta nodaļā,
lai saņemtu preces drīz.
Par Muitu:
1. Lai nodrošinātu, jūs saņemat jūsu pasūtījumu bez vai zemāks ievedmuitas nodoklis, mēs deklarēt to kā "Dāvanu" ar
zemāka vērtība, kas neatspoguļo kopējo cenu, ko maksā, vai tirgus vērtības produktu un maijā
nav piemērojams valstīs ar dažādām tarifu noteikumiem.
2. Vai jūs varētu atstāt ziņu, lai pastāstītu mums, cik daudz mums būtu jāveic muitas deklarāciju.Mēs esam priecīgi
sekot jūsu norādījumiem.
3. Visām importa nodevām vai maksām, kas ir pircēja pienākums.
4. Piegādātājiem nav atbildīgs par kavējumiem, kas radušies muitas departaments savā valstī.
5. Papildu izmaksas vai kavjumiem laikā var rasties starptautiskajā tirdzniecībā.Mēs patiesi ceram, ka jums nav izmantot
papildu importa izmaksas vai muitošanas kavēšanos, kā iemeslu, pieprasot kompensāciju vai atstājot negatīvu
atsauksmes.
Pēcpārdošanas Pakalpojumu:
Mēs pārbaudīt preces kvalitāti, pirms nosūtīšanas.Ja ir dažas neparedzētas problēmas notikt, mēs ceram, ka
lai atrisinātu problēmas, kas saistītas ar pircēju, izmantojot draudzīgu šādi:
1. Ja tā ir kvalitātes problēma, pircējs var iesniegt apgalvo ietvaros 15days, saņemot preci, pircējam ir jāsniedz
fotogrāfijas vai video un citus pierādījumus, lai pārdevējs identificētu.
2. Mākslīgo bojāts, pircēji uzņemas pilnu atbildību.
3. Produkta kvalitāti apstrādes programma:
1) pircējam atgriezt preci asv un atbildīgu atgriešanās kuģniecības izmaksas; pēc tam, kad mēs saņemtu preces ,
mēs nosūtīsim jaunu produktu līdz pircējam un apmaksāt nosūtīt kuģniecības izmaksas.
2) Ja preces (kopējā cena, ieskaitot kuģošanu ir mazāks par 10USD) ir kvalitātes problēmas, mēs nosūtīt
jauns produkts pircēju nākamo pasūtījumu; ja pircējs dont plānu, lai izveidotu jaunu, lai tuvākajā laikā, pircējs var samaksāt
arī nosūtīt kuģniecības izmaksas, un pieprasīt, lai nosūtītu jaunu produktu.
Atsauksmes:
1. Mēs esam atkarīgi no mūsu klientu apmierinātība, lai gūtu panākumus.Tāpēc jūsu atsauksmes ir ļoti svarīgi, lai mums.
2. Ja jums ir apmierināti ar mūsu objektus, lūdzu, atstāt pozitīvu atsauksmi mums.Mēs atstās pozitīvas atsauksmes
lai jums vēlāk.
3. Sazinieties ar mums pa e-pastu vai mūsu tirdzniecības vadītājs:Suki Li, pirms atstāj negatīvas vai neitrālas atsauksmes.
Mēs galā ar jums, lai atrisinātu jebkādas problēmas, cik ātri vien iespējams.