Pircējam:
1. Pēc pasūtījuma, ja jūs atradīsiet, ka izsekošanas informācija liecina, ka "nespēja uzņemt", lūdzu, neuztraucieties, loģistika, informācija tiks atjaunota 3-10 dienu laikā.
-
2. Ja jūs konstatējat, ka loģistika informācija liecina, ka "kuģniecības atcelts, lūdzu, sazinieties ar mums, mēs to pārbaudītu, un nodrošināt jūs ar jauno izsekošanas skaits.
-
3. Pēc preču saņemšanas, ja jūs atradīsiet, ka prece ir bojāta, lūdzu, fotografēt un nekavējoties sazinieties ar mums, lai mēs varētu atrisināt ātri un nosūtīt to jums.
-
4. Ja jums nav saņemt iepakojumā 60 dienu laikā. (Brazīlija/Čīle u.c. 90 dienas), iepakojuma, var tikt zaudēti vai atpakaļ uz ceļu, vai kādu citu iemeslu dēļ muitas iemeslu dēļ.Lūdzu, sazinieties ar mums, vispirms, nevis strīdi.
-
5. Ja jums ir apmierināti ar mūsu produktiem un pakalpojumiem, lūdzu atstājiet jūsu pozitīvās atsauksmes un 5 zvaigznes, kas ir ļoti svarīgi, lai mums, paldies!
Esper21pabz
2020-12-31 5/5 |
its has no problems what so ever |